Новини Центральної ОДПІ Харкова

Університет державної фіскальної служби України оголошує набір абітурієнтів у 2019 році на факультет податкової міліції.

Університет державної фіскальної служби України оголошує набір абітурієнтів у 2019 році на факультет податкової міліції. На навчання приймаються громадяни України віком від  17 до 25 років, які мають повну загальну середню освіту, відповідають вимогам нормативно-правових актів України, що визначають  проходження  служби в податковій  міліції Державної фіскальної служби України, та рекомендовані Головним управлінням ДФС у Харківській  області. Бажаючим  вступити на навчання  необхідно звертатися до  відділу проходження служби у податковій міліції управління по роботі з персоналом Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська 46, станція метро ім. Бекетова, тел. : 702-86-95. мобільний  тел :  098-210-07-35 Оформлення особових справ проводиться — з січня  по  червень 2019 року. Вступні іспити  складаються в Університеті Державної фіскальної служби  України, який знаходиться за адресою: 08201, Київська область, м. Ірпінь, в. Карла  Маркса, З   предметів:  фізична підготовка  —  екзамен українська мова  тести історія України — тести математика або іноземна мова /на вибір кандидата/тести Запрошуємо до співпраці.

 

З 2 травня функціонуватимуть нові рахунки для сплати ЄСВ

Державна казначейська служба України звертає увагу платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), що з 02.05.2019 функціонуватимуть нові рахунки для сплати ЄСВ, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку — 899998). Звертаємо увагу, що граничний термін використання існуючих рахунків по зарахуванню ЄСВ, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м.Києві спливає 01.05.2019. Починаючи з 02.05.2019 кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки по зарахуванню ЄСВ, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження. Враховуючи зазначене, з метою своєчасної та належної сплати ЄСВ наголошуємо на необхідності починаючи з 02.05.2019 здійснювати сплату ЄСВ за новими реквізитами рахунків, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку — 899998). При цьому повідомляємо, що для отримання нових реквізитів рахунків слід терміново звернутися до адміністратора коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування — Державної фіскальної служби України та Пенсійного фонду України (в частині погашення заборгованості по сплаті ЄСВ станом на 01.10.2013)

 

Питання погашення заборгованості зі сплати ЄСВ на особливому контролі у Центральному управлінні

Питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування перебуває на особливому контролі в Центральному управлінні ГУ ДФС у Харківській області. З цього питання проводиться активна робота з платниками та з органами державної виконавчої служби, завдяки чому: формуються вимоги про сплату, які вручаються платникам для узгодження з подальшим направленням до органів Державної виконавчої служби України та проводяться співбесіди з боржниками. У результаті проведених заходів з ДВСУ, а також зустрічей з економічно-активними боржниками з ЄСВ до Державної казначейської служби України з 01 січня 2019 року по 01 квітня 2019 року надійшло майже 1 млн грн.: після формування та направлення платникам вимог органами ДФС – 934,72 тис грн., решта – за результатами роботи органів ДВСУ – 24,73 тис грн.. В Центральному управлінні наголошують, саме своєчасна сплата ЄСВ гарантує громадянам право на соціальний захист: захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення. Боржникам – фізичним особам – підприємцям особливо слід пам’ятати про те, що одним із джерел погашення боргів перед державою є особисте майно такої ФОП, що ставить під загрозу добробут власної сім’ї. Також, до боржників – ФОП вживаються заходи щодо тимчасових обмежень у праві виїзду за кордон.

 

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено новітні моделі

Державною фіскальною служби України включено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті. Саме ці моделі застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо. Перелік новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті затверджено наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2019 № 121. До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України. В основу системи «E-Receipt (e-Чек) електронний чек» покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів. Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті. Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача. Новітні моделі, включені до Держреєстру РРО, пропонуються до експлуатації у тестовому режимі усім суб’єктам господарювання, які виявили зацікавленість щодо участі у експериментальному проекті. Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його  результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які не підлягатимуть зняттю з реєстрації, та відповідно, будуть рекомендовані до промислової експлуатації. З Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій, що включає новітні моделі, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 26.03.2019 №247, можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki—reestri—perelik/reestri/320822.html.

З 1 травня 2019 року акцизні склади підлягають реєстрації

Відповідно до п. 22 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України платники акцизного податку зобов’язані з 1 травня до 1 червня 2019 року зареєструвати в системі електронного адміністрування реалізації пального усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року. Про це інформують в Головному управлінні ДФС у Волинській області. Зазначені зміни передбачені Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 р. № 2628-VIII. Крім цього, з 1 липня 2019 року запрацює оновлене визначення поняття «акцизний склад» (підпункт 14.1.6 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу). Зокрема, акцизним складом вважатимуться: а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території, розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів; б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального. Водночас не визнаватимуться акцизним складом: а) приміщення відокремлених підрозділів розпорядника акцизного складу, які використовуються ним виключно для пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі маркованих марками акцизного податку горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу, а також для здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі відповідно до отриманої розпорядником акцизного складу ліцензії; б) приміщення або територія, на кожній з яких загальна місткість розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не перевищує 200 кубічних метрів, а суб’єкт господарювання (крім платника єдиного податку четвертої групи) — власник або користувач такого приміщення або території отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам; в) приміщення або територія незалежно від загальної місткості розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального, власником або користувачем яких є суб’єкт господарювання — платник єдиного податку четвертої групи, який отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 10000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам; г) паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або технічному обладнанні, пристрої; Крім того, з 1 липня 2019 року вводиться поняття «акцизний склад пересувний» (п.п. 14.1.61 Податкового кодексу), який визначатиметься як транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України. Водночас, пересувний транспортний засіб, що використовується суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки, статусу акцизного складу не матиме. Слід зазначити, що відповідно до статті 1281.3 Податкового кодексу  за відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового платником податку — розпорядником акцизного складу – передбачена відповідальність у вигляді накладення штрафу в розмірі 1000000 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2000000 гривень.

 

Застосування рішення органу місцевого самоврядування щодо нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки

Центральне управління ГУ ФДС у Харківській області повідомляє, що об’єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності. Норми визначені ст. 270 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Базою оподаткування земельним податком є, зокрема, нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом ХІІ «Податок на майно» ПКУ (п.п. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271 ПКУ). Відповідно до п. 271.2 ст. 271 ПКУ рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. Крім того, частиною п’ятою ст. 59 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 280) визначено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію. Слід зазначити, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території (частина перша ст. 73 Закону № 280).

До уваги користувачів РРО!

Начальник Центрального управління ГУ ДФС у Харківській області Юрій Зайцев звертає увагу, що ДФС України наказом від 26.03.2019 № 247 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО). Новий Реєстр РРО містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, у кількості   179 моделей (раніше було 171). Окремо наводиться Перелік РРО, виключених з Реєстру РРО у 2016 – 2018 роках, експлуатація яких не дозволяється. Загалом таких РРО 7. Водночас втратив чинність наказ ДФС України від 04.01.2019 № 8. Новий Реєстр РРО розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/dovidniki—reestri—perelik/reestri/320822.html

 

При наданні послуг з репетиторства необхідно задекларувати доходи

Заступник начальника Центрального управління ГУ ДФС у Харківській області Дмитро Таран нагадує, що добігає свогокінця кампанія декларування доходів громадян, яка розпочалась з 1 січня поточного року. Податкова декларація про майновий стан і доходи обов’язково подається при отриманні, зокрема, доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи, та суб’єктів підприємництва). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання послуги репетиторства. Якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою-підприємцем, він зобов’язаний подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до 2 травня 2019 року за місцем податкової адреси (реєстрації) чи онлайн з використанням електронного підпису. Форма декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 у редакції від 06.06.2017 № 556. Доходи від репетиторства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%. Також із вказаних доходів сплачується військовий збір за ставкою 1,5%. Суму податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, зазначену в річній податковій декларації, репетитори мають сплатити до 1 серпня 2019 року. Під поняттям «репетиторство» мається на увазі: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.

 

Ідентифікаційний номер в режимі on-line

Запроваджено в тестовому режимі новий електронний сервіс — подання відомостей для реєстрації фізичної особи /внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків засобами ITC «Електронний кабінет». Для зручності платників податківфізична особа, не звертаючись до органів ДФС, а лише засобами ITC «Електронний кабінет» може заповнити, підписати ЕЦП та направити до ДФС: — облікову картку фізичної особи — платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків; — заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків; — обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків. Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі — Картки платника податків,заявник може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку). Подання Облікової картки/Заяви для внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

 

Увага! Важлива новація у законодавстві за напрямом — ЄСВ

Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року №164 (далі – Постанова) затверджено Порядок нарахування та сплати єдиного внеску за непрацюючого іншого з подружжя працівника дипломатичної служби, який перебуває за кордоном за місцем довготермінового відрядження такого працівника (далі – Порядок). Порядок затверджено відповідно до п. 5 частини першої ст. 7 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями. Крім того, частиною другою статті 37 Закону України «Про дипломатичну службу» від 07 червня 2018 року №2449-VIII (набрав чинності 19 грудня 2018 року) гарантовано, що час перебування за кордоном іншого з подружжя, який не працював під час перебування за кордоном за місцем довготермінового відрядження працівника дипломатичної служби, зараховується до страхового стажу. Порядок дозволить забезпечити реалізацію передбачених законодавством України гарантій, зокрема, у частині зарахування до страхового стажу часу перебування за кордоном непрацюючому іншому з подружжя працівника дипломатичної служби, який перебуває за місцем довготермінового відрядження такого працівника.

Центральне управління нагадує про останній термін надання декларацій про доходи за минулий рік

До завершення «Деклараційної кампанії 2018» залишилось менше місяця, тому податківці закликають громадян не залишати все на останок та вчасно виконати свій обов’язок. За три місяці кампанії декларування фахівцями Центрального управління ГУ ДФС у Харківській області прийнято понад 950 декларацій про майновий стан та доходи, загальна сума задекларованого доходу склала 226,7 млн. гривень. Фахівці нагадують, що податкова декларація про майновий стан і доходи отримані протягом 2018 року подається до 2 травня 2019 року включно, за місцем реєстрації.

 

Центральне управління ГУ ДФС у Харківській області

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *