З 1 липня діють нові правила оподаткування міжнародних посилок
Центральне управління ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що зниження неоподатковуваної вартості товарів у міжнародних поштових відправленнях до 100 євро для громадян набуває чинності з 01 липня 2019 року. З 01 липня 2019 року набирають чинності зміни до Податкового кодексу України в частині встановлення межі оподаткування податком на додану вартість (далі ‒ ПДВ) для товарів, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 100 євро, для одного одержувача — фізичної особи, в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях або в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях. Усі товари, що перевищуватимуть еквівалент 100 євро будуть оподатковуватись. Тобто, якщо вартість посилки перевищить еквівалент 100 євро, потрібно буде сплатити 20% ПДВ. Посилка для фізичної особи також оподатковуватиметься 10-відсотковим митом від суми, що перевищує еквівалент у 150 євро.
Фізособи повинні сплатити ПДФО за 2018 рік до 31.07.2019 року
Центральне управління ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що фізичні особи, які не зареєстровані як фізичні особи – підприємці, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплатити суму податкових зобов’язань, зазначену у поданій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), до 01 серпня року, що настає за звітним. За результатами 2018 року останній день сплати – 31 липня 2019 року (включно). Нагадуємо, що фізичні особи виконують свої зобов’язання як зі сплати податку на доходи фізичних осіб, так і військового збору. Звертаємо увагу, у зв’язку із введенням з 01.01.2019 у дію нових кодів бюджетної класифікації порядок сплати фізичними особами податкових зобов’язань, зазначених у податковій декларації, змінено. Отже, платник податку – фізична особа, який зобов’язаний подати податкову декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує їх за кодами платежу: «11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»; «11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування». Слід зазначити, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, до нього застосовується штраф у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.
Увага громадян! E- Receipt допоможе перевірити ваш чек на «чесність»
Суб’єкти господарювання, які здійснюють: — розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу ЗОБОВ’ЯЗАНІ проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій. У випадках застосування розрахункових книжок, необхідно видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. При цьому, фіскальний касовий чек повинен містити обов’язкові реквізити, визначені законодавством. Державною фіскальною службою забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt, в рамках якої реалізовано електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО. Доступ до сервісу знаходиться за посиланням: cabinet.sts.gov.ua/cashregs/check. Здійснюється без ідентифікації осіб. Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно внести: фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку (для традиційних РРО). Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, або виявили розбіжності в даних чеку, зробіть його фото та надішліть за адресою: infozvit@sts.gov.ua. В свою чергу, ДФС буде визначено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи, або не відповідає встановленій формі, та вжито відповідних заходів.
Щодо запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового
Відповідно до п. 23 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) накладні/розрахунки коригування, складені до 30 червня 2019 року (включно), реєструються в Єдиному реєстрі акцизних накладних до 15 липня 2019 року (включно). Розподіл обсягів залишків пального, що обліковуються у платників податку в системі електронного адміністрування реалізації пального, між акцизними складами/акцизними складами пересувними, здійснюється на підставі акцизних накладних у двох примірниках, складених з 16 до 20 липня 2019 року (включно) платниками податку та суб’єктами господарювання, які з 1 липня 2019 року не підпадають під визначення платників податку відповідно до пункту 212,1 статті 212 ПКУ, та реєстрації таких примірників у Єдиному реєстрі акцизних накладних: — перших примірників – особою, що складала акцизну накладну, з 16 до 20 липня 2019 року (включно); — других примірників – отримувачем пального – розпорядником акцизного складу з 16 до 22 липня 2019 року (включно). Для врахування можливості врахування в системі електронного адміністрування пального та спирту етилового обсягів пального, ввезеного на митну територію України до 1 липня 2019 року, необхідно імпортерам пального щодо доцільності оформлення до 15 липня 2019 року додаткових декларацій до тимчасових митних декларацій, пальне за якими було випущено в митний режим до 30 червня 2019 року. Більш детально про це у листі ДФС України від 25.06.2019 №19991/7/99-99-12-03-03-17.
Операція «Урожай»! Фермером може бути і підприємець. Що необхідно знати?
Законом від 10.07.2018р. №2497 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств» передбачені значні новації в діяльності та оподаткуванні фермерів, зокрема щодо можливості ФОП бути фермером — платником єдиного податку 4 групи. Раніше сільгосптоваровиробником могла бути тільки юридична особа, зараз це також і фермери – ФОП, які відповідають нижче наведеним умовам (ст. 291.4 ПКУ): провадять діяльність виключно в межах фермерського господарства, зареєстрованого відповідно до Закону «Про фермерське господарство»; — здійснюють виключно вирощування, відгодовування с/г продукції, збирання, вилов, переробку такої власновирощеної або відгодованої продукції та її продаж; — провадять господарську діяльність (крім постачання) за місцем податкової адреси; — не використовують працю найманих осіб; — членами фермерського господарства такої фізичної особи є лише члени сім`ї у визначенні ч.2 ст.3 Сімейного кодексу; — площа сільськогосподарських угідь та /або земель водного фонду у власності та/або користуванні членів фермерського господарства становить не менше 2-х гектарів, але не більше 20 гектарів. Якщо ФГ створено як ФОП, воно діє на основі договору (декларації) про створення ФГ. Тобто, для державної реєстрації фермера – ФОП він має надавати держреєстратору у складі необхідного пакету документів і договір (декларацію), типова форма якого затверджена наказом Міністерства аграрної політики від 05.04.19 р. № 177. Якщо ФОП вже зареєстрований і він бажає набути статусу фермера – ФОП, то укладається договір (декларація), а потім у держреєстратора реєструються зміни до відомостей про ФОП. Для зареєстрованих (новостворених) ФОП, які протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації подали заяву щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку 4 групи, перший податковий (звітний) період починається з першого числа місяця, в якому відбулася держреєстрація. ФОП — платник єдиного податку 4 групи самостійно обчислює суму податку і не пізніше 20 лютого поточного року подає податкову декларацію. Об’єктом оподаткування є площа сільгоспугідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду, що перебуває у власності або користуванні, в т.ч. на умовах оренди. Сплачується податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового звітного кварталу, у розмірах: — у I кварталі – 10 відсотків; — у ІІ кварталі – 10 відсотків; — у ІІІ кварталі – 50 відсотків; — у ІУ кварталі – 30 відсотків. Вперше подати декларацію слід протягом 20 календарних днів з дня подання заяви на обрання (перехід) на 4-у групу, а сплатити єдиний податок — протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, в якому відбулося обрання (перехід). Надалі сплата відбувається у вищезазначеному порядку. Отже, поряд із умовами перебування підприємців на загальній системі оподаткування та спрощеній, яка застосовується підприємцями з урахуванням обмежень граничного розміру доходу, на сьогодні у ФОПів є можливість перейти до 4 –ї групи платників єдиного податку, розмір якого не залежить від суми отриманого доходу. Тож, підприємці – сільськогосподарські товаровиробники мають вибір і самі можуть прорахувати та визначитися, яку систему оподаткування чи групу платників єдиного податку їм обрати та які податки сплачувати.
До уваги платників податку на прибуток підприємств, які укладають договори з нерезидентами
Начальник Центрального управління ГУ ДФС у Харківській області Юрій Зайцев звертає увагу платників податку на прибуток підприємств на наступне. Нормами п.п. 141.4.9 п. 141.4 ст. 141 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що під час укладання договорів з нерезидентами не дозволяється включення до них податкових застережень, згідно з якими підприємства, що виплачують доходи, беруть на себе зобов’язання щодо сплати податків на доходи нерезидентів. Суми податку на прибуток, отриманий з іноземних джерел, що сплачені суб’єктами господарювання за кордоном, зараховуються під час сплати ними податку в Україні. При цьому зарахуванню підлягає сума податку, розрахована за правилами, встановленими розділом ІІІ «Податок на прибуток підприємств» ПКУ. Розмір зарахованих сум податку з іноземних джерел протягом податкового (звітного) періоду не може перевищувати суми податку, що підлягає сплаті в Україні таким платником податку протягом такого періоду. Слід зауважити, що не підлягають зарахуванню у зменшення податкових зобов’язань такі податки, сплачені в інших країнах: ● податок на капітал/майно та приріст капіталу; ● поштові податки; ● податки на реалізацію (продаж); ● інші непрямі податки незалежно від того, підпадають вони під категорію прибуткових податків чи оподатковуються іншими податками згідно із законодавством іноземних держав. Зарахування сплачених за митним кордоном України сум податку здійснюється за умови подання письмового підтвердження контролюючого органу іншої держави щодо факту сплати такого податку та за наявності чинного міжнародного договору України про уникнення подвійного оподаткування доходів.
Фізичним особам – підприємцям – «спрощенцям» про сплату єдиного внеску
Фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП), у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, відповідно до пункту 4 частини першої статті 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами (далі – Закон № 2464), визначено платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі –єдиний внесок). Обов’язки платників єдиного внеску регламентовано частиною другою ст. 6 Закону № 2464, згідно з приписами якої платник єдиного внеску зобов’язаний: ◄ своєчасно та у повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; ◄ подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, що визначені законодавством. Для ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 3 частини першої ст. 7 Закону № 2464). ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).
Анулювання реєстрації платника ПДВ: коли необхідно визнавати умовне постачання товарів та необоротних активів
Якщо товари/ послуги, необоротні активи, суми ПДВ по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник ПДВ в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника ПДВ зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів (умовне постачання товарів та необоротних активів), крім випадків анулювання реєстрації як платника ПДВ внаслідок реорганізації платника ПДВ шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону. Норми визначені п. 184.7 ст. 184 Податкового кодексу України.
Податок на нерухомість: порядок обчислення для фізичної особи у разі зміни власника об’єкта оподаткування протягом року
Начальник Центрального управління ГУ ДФС у Харківській області Юрій Зайцев повідомляє, що у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності. Норми визначені п.п. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності (п.п. 266.8.2 п. 266.8 ст. 266 ПКУ).
Документи для митного оформлення автомобіля, ввезеного у режимі тимчасового ввезення або транзиту
Тимчасово, протягом 270 днів з дня набрання чинності Законом України від 08.11.2018 № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що класифікуються за кодом товарної позиції 870 згідно з УКТ ЗЕД та ввезені на митну територію України у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється з виконанням митних формальностей відповідно до тимчасового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Для митного оформлення транспортного засобу, що класифікується за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, та був ввезений на митну територію України в режимі тимчасового ввезення або транзиту, і декларується в режим імпорту (вільний обіг) подаються такі основні документи: — митна декларація, форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450 «Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій»; — реєстраційні (технічні) документи на транспортний засіб (як правило, це технічний паспорт); — документи, що підтверджують право власності особи на транспортний засіб (як правило, це договір купівлі-продажу) або право ним розпоряджатися та декларувати (як правило, це доручення); — рахунок-фактуру (інвойс) або інший документ, який визначає вартість товару (можливо, це буде один і той же документ, що підтверджує право власності). Документами, що підтверджують вартість придбаного громадянином автомобіля, є : — договір купівлі-продажу; — інвойс; — банківські або інші платіжні документи; — експортна декларації; — довідкова інформація щодо вартості аналогічних транспортних засобів у країні експорту. У цих документах повинні бути зазначені дата продажу, номер шасі (рами), кузова (або ідентифікаційний номер), номер двигуна автомобіля, його модель, рік виготовлення, а також ім’я та прізвище особи, якій продано автомобіль. У випадку заявлення недостовірної вартості або у разі відсутності вищевказаних документів, митниця ДФС визначає вартість автомобіля самостійно.
Продаж об’єктів нерухомого майна раз на рік і перебування у власності такого майна понад три роки не оподатковується
Центральне управління ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що порядок оподаткування операцій з продажу або обміну об’єктів нерухомого майна регулюється ст.172 Податкового кодексу України. Дохід платника податку-резидента від продажу або обміну не частіше одного разу протягом звітного року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового чи дачного будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст.121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується. Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину. Дохід від відчуження господарсько-побутових споруд, що розташовані на одній ділянці з житловим, садовим або дачним будинком та продаються разом з ним, для цілей оподаткування окремо не визначається. У разі продажу більше одного з перелічених об’єктів нерухомості або іншого об’єкта нерухомості протягом звітного року, отриманий дохід підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відс. та військовим збором у розмірі 1,5 відсотка. Сума податку визначається та самостійно сплачується через банківські установи: особою, яка продає або обмінює з іншою фізичною особою нерухомість, — до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу, міни; особою, у власності якої перебував об’єкт нерухомості, відчужений за рішенням суду про зміну власника та перехід права власності на таке майно. Обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо платник податку, який отримав дохід від продажу або обміну об’єкта нерухомого майна, сплатив податок до нотаріального оформлення такого об’єкта нерухомого майна.
Обчислення та сплата транспортного податку юридичними особами
Відповідно до ст.265 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) транспортний податок входить до складу податку на майно. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні, згідно з чинним законодавством, власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ є об’єктами оподаткування. Об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ). Середньоринкова вартість легкових автомобілів, для цілей оподаткування транспортним податком, визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня звітного року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального. Щороку до 1 лютого звітного року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тис. грн. за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування. Базовим податковим (звітним) періодом є календарний рік. Юридичні особи, які є платниками податку, самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально – п.п.267.6.4 п.267.6 ст.267 ПКУ. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, юридичною особою-платником подається декларація з транспортного податку протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, у якому виникло право власності на такий об’єкт. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, у якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, у якому він набув право власності на цей об’єкт. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, у якому проведено реєстрацію транспортного засобу. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, у якому вік такого автомобіля досяг п’яти років (п.п.267.6.7 п.267.6 ст.267 ПКУ). Транспортний податок сплачується юридичними особами за місцем реєстрації об’єктів оподаткування авансовими внесками щокварталу, до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом, які відображаються у річній податковій декларації з транспортного податку. Зараховується податок до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України
Не забудьте повідомити фіскальні органи про зміну прізвища або місця проживання
Згідно зі ст.67 Конституції України кожен громадянин зобов’язаний сплачувати податки і збори у порядку і розмірах, встановлених законом. Відповідно до п.70.7 ст.70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) фізичні особи — платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки платника податків або повідомлення. Відомості про зміну даних подаються платником податку протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою 5-ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою, а фізична особа, яка не має постійного місця проживання в Україні, – до контролюючого органу за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування. Пунктом п.45.1 ст.45 ПКУ передбачено, що платник податків зобов’язаний визначити свою податкову адресу. Податковою адресою платника податків — фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Платник податків — фізична особа може мати одну податкову адресу. Шановні громадяни! Не відкладайте свій візит до контролюючого органу – приведіть свої документи у відповідність до чинного податкового законодавства.
Чи застосовуються касові апарати при продажу б/в телефонів?
Згідно з п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України касові апарати не застосовуються платниками єдиного податку І, ІІ та ІІІ групи (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. гривень. Зазначена норма Податкового кодексу України не поширюється на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту, обслуговуванню або гарантійній заміні, у цілях застосування касових апаратів, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року №231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій» (далі – Перелік №231). Згідно з Переліком №231 до таких товарів належать, зокрема, смартфони та мобільні телефони, що мають згідно з УКТ ЗЕД код 8517 12 00 00. При цьому, винятків щодо можливості незастосування касових апаратів для техніки, яка була раніше у використанні, нормативно-правовими актами не передбачено. Отже, при роздрібній торгівлі мобільними телефонами, які були у використанні, фізичним особам-підприємцям-платникам єдиного податку необхідно проводити розрахункові операції із застосуванням переведеного у фіскальний режим касового апарату.
Центральне управління ГУ ДФС у Харківській області